Get Bus

מגזין תחבורה- אוטובוסים, מוניות, טרייד אין ועוד

מדריכים

השוואת מחירי ביטוח רכב: אילו סוגי ביטוח חשוב להשוות?

השוואה בין מספר הצעות מחיר נדרשת בכל תחום, ומאפשרת לצרוך שירותים בצורה משתלמת ומותאמת יותר. מהם סוגי הביטוח שכדאי להשוות ביניהם לפני שעולים על ההגה, ועל מה חשוב לשים דגש?

מתי לאחרונה ביצעתם קנייה של מוצר חשמל או רהיט לבית בלי להשוות מחירים? רוב הסיכויים הם שבחרתם להקדיש זמן למעבר בין חנויות, קריאת ביקורות ותכנון מקדים, לפני ששלפתם את כרטיס האשראי. ומה לגבי השוואת מחירי ביטוח רכב? נהגים לא נכנסים לרכב לפני שהם מסמנים וי על הביטוחים הרלוונטיים, אבל רבים מהם מדלגים על שלב ההשוואה ובוחרים אקראית בהצעה של אחת מחברות הביטוח. לא חבל על הכסף?

השוואת מחירי ביטוח רכב הפכה לפשוטה ונוחה יותר, וכיום כבר לא צריך לרדוף עצמאית אחר חברות שונות. תוכלו למלא את הפרטים הנדרשים והרלוונטיים למקרה שלכם, ולקבל מספר הצעות לביטוח ישירות אליכם. אחד מהגורמים שעוזרים בתהליך הוא דואר ישראל, ואפשר לבצע אותו ישירות באתר הדואר כדי לחסוך זמן יקר. אילו ביטוחים כדאי להשוות? שאלה מצוינת.

ביטוח חובה – כמו שאתם ודאי יודעים, במקרה של ביטוח חובה אין מקום למחשבה. מדובר בביטוח שאתם חייבים לעשות, ויכול להגן עליכם בהיבטי טיפול רפואי במקרה המצער של תאונה.

ביטוח צד ג’ – כמו שניתן להבין משמו, ביטוח צד ג’ מיועד לספק למבוטח הגנה במקרה של תאונה שכתוצאה ממנה נגרם לרכוש של צד ג’. בין אם מדובר בעמוד תאורה, רכב נוסף וכדומה. ביטוח זה אינו מכסה נזקים שנגרמו לרכב של המבוטח עצמו, ולכן הוא ביטוח שעושים בנוסף לביטוח החובה. השוואת מחירי ביטוח רכב שתכלול ביטוח צד ג’, תעזור לכם לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבור ביטוח מסוג זה. 

ביטוח מקיף – הביטוח המקיף מיועד לנהגים שרוצים להגדיל ראש, וכולל ביטוח צד ג’ וכיסוי לנזקים לרכב של המבוטח. נזקים כאלה הם לא רק נזקי תאונת דרכים אלא גם נזקי גניבה, פריצה, שריפה ועוד. גם מחיר הביטוח המקיף מושפע מגורמים רבים ולכן לפני שמשלמים כדי להשוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן